שברולט אורלנדו: בכל זמן, בכל דרך

    יוסי ברויער No Comments on שברולט אורלנדו: בכל זמן, בכל דרך
    23:38
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on מתארגנים לקראת חג השבועות? ב'מקס סטוק' תמצאו הכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השם אורלנדו מזכיר את אחד היעדים האולטימטיביים של נסיעות הבילוי המשפחתיות והוא עוצב ותוכנן כדי לעמוד בציפיות אלה.יש בו את כל המאפיינים החיוניים לרכב פנאי: מראה ונוכחות של רכב SUV, קומפקטיות, אך עם מרחב פנימי נדיב ל-7 נוסעים ב-3 שורות של מושבים מפנקים ומודולריים, תא נהג דואלי (Dual-Cockpit) עם מרכז מידע מתקדם, שפע אבזור ומערכות בידור ושמע, המעניקים תחושה של נסיעה במחלקה ראשונה, כל חידושי הבטיחות וזכיה ב-5 כוכבים במבחני הריסוק המחמירים של Euro NCAP וכמובן יעילות מקסימלית בצריכת דלק, מהנמוכות בקטגוריה (עפ”י נתוני יצרן), הודות למנוע טורבו-דיזל עוצמתי, המספק 163 כ"ס וטכנולוגיות ניהול מנוע מתקדמות.

    שברולט אורלנדו החדש מצויד במנוע טורבו דיזל חסכוני ועוצמתי בנפח 2 ל', המספק 163 כ"ס ומעניק ביצועים מרגשים לצד נסיעה חלקה ונינוחה. מערכות בקרת נהיגה ואחיזת כביש מהמתקדמות בעולם, בשילוב גלגלי 16" (ו-17" בדגם LT+), מעניקים לרכב יציבות מרשימה בכל נסיעה ובכל דרך.

    orlando1000X3403מקום ל-5 ילדים? תא מטען ענקי לציוד הקמפינג? או אולי שילוב של שניהם? העיצוב הפנימי של האורלנדו מאפשר גמישות ומעניק את כל האפשרויות לניצול החלל של 1,594 ליטר בהתאם לצרכים המשתנים. המושבים המתקפלים במגוון תצורות בשורה השנייה והשלישית, הדלתות האחוריות הנפתחות לרווחה ומכלול פתרונות האחסון, נותנים את המענה לרכב הפנאי המשפחתי שתמיד רציתם.

    שברולט אורלנדו החדש עוצב ותוכנן כדי להעניק נסיעה נעימה ומפנקת לכל פנאי. המרחב הפנימי של האורלנדו מתבטא בעיצוב פנימי מעודן וחדשני, המשלב פינוקים ואביזרי נוחות ברמת גימור גבוהה. תאורת לוח מחוונים בגווני כחלחל עדינים ומרכז מידע לנהג העוקב אחר כל מה שחשוב במהלך הנסיעה, החל מתצרוכת הדלק הממוצעת ועד מערכת ניטור אורך חיי השמן במנוע, הם רק חלק מהנדסת האנוש המתקדמת . לנהג,.שברולט אורלנדו משלב סטנדרטים גבוהים של פינוק ואבזור הכוללים בין היתר מערכת סאונד בעלת 6 רמקולים עם נגן תקליטורים ונגן MP3 מובנה, בקרת אקלים אוטומטית ועוד… הכל כדי שהנוסעים בו ייהנו מחוויית נהיגה מושלמת .

    orlando1000X340

    כשמדובר במשפחה, בטיחות וביטחון הם לא מותרות, אלא צורך הכרחי. לכן חשוב שתדעו ששברולט אורלנדו זכה ב-5 כוכבים בדירוג הבטיחות של Euro NCAP ומעניק לנוסעיו מעטפת בטיחות מושלמת, עם מיטב החידושים הטכנולוגים, בשביל השקט הנפשי בכל נסיעה.



    0 תגובות